fbpx
Szirénmese: a Starbucks-sztori

Szirénmese: a Starbucks-sztori

Szirén és Starbucks: hogy miről beszélünk? Lehet, hogy még nem vette észre mindenki, de a Starbucks logójában nem egy királylány szerepel, hanem egy szirén. A 70-es években a cég indulásakor készült barna logó az évek során teljesen letisztult és kizöldült. Idén újra...

read more
“Ha a fejünk vérezne, csinálnátok valamit” – Tabuk a reklámban 1. rész: a menstruáció

“Ha a fejünk vérezne, csinálnátok valamit” – Tabuk a reklámban 1. rész: a menstruáció

A reklámnak mindig is fontos szerepe volt a társadalmi konvenciók és tabuk megkérdőjelezésében de sokszor azok megerősítésében is. A menstruáció megjelenése a reklámban pedig egy olyan téma, ami jól leképezi, hogy a társadalom éppen hogy viszonyul a nőkhöz és hogy gondolkodik a női testről, milyen normákat tart betartandónak és miket tart elavultnak.

read more
Mit ért a Facebook-bojkott?

Mit ért a Facebook-bojkott?

A #StopHateForProfit kampány jelentősége
Több nagy világmárka és polgárjogi szervezet együttes erővel próbálta megszorongatni a Facebookot annak érdekében, hogy erőteljesebben lépjen fel a platformon erősen jelenlévő gyűlöletbeszéd szabályozásában.

read more