Best Of Cannes Lions 2023 – Mi történt idén a reklámszakma legnagyobb összejövetelén?
Forrás: Cannes Lions FacebookNem sokkal a híres-neves Cannes-i filmfesztivál után egy egészen másik brigád veszi át a fesztiválpalotát és plázsokat: a kreatívok. Kik vitték idén a pálmát, az oroszlánokat? Milyen témák foglalkoztatták az utóbbi évben az ügyfeleket és...
Kiskereskedelmi kihívások és válság körkép – beszélgetés a Praktiker és az Avokado vezetőivel
Kijöttek a friss GDP adatok, így már a harmadik negyedévében tart a technikai recesszió Magyarországon. A végét egyelőre nem látjuk, ahogy sem az inflációét, sem a háborúét. De ha már nyakig benne vagyunk, nézzünk még jobban szét – kedvelt kiskereskedelmi márkák – a...
Mit iszunk az ásványvízen?
Ásványvíz – a rosszmájúak azt mondják, az évszázad marketingtrükkje. “A marketingesek rávették az embereket, hogy palackozott csapvizet igyanak, többszörös áron!” A palackozott víz valóban a mai napig egy bomba üzlet, és rengeteg márka verseng a vásárlók kegyeiért. De...
Áldás vagy átok – válságos sikersztorik
Már a válság szó hallatán összeszorul a gyomrunk. Arról, hogy milyen erős pszichológiai folyamatok zajlanak bennünk egy recesszió folyamán, legutóbbi Átfogónkban írtunk. Ahhoz sem fér kétség, hogy a válság a társadalom túlnyomó többségének nagy, időnként pedig...
A válság a fejekben kezdődik – hogyan viselkedünk krízis idején?
A válság technikailag – hivatalos definíció szerint – csak nemrég, február közepén köszöntött be Magyarországra, de a fejekbe már jóval hamarabb megérkezett. Hogy is van ez, elég csak elhinni, hogy válság van, és ettől be is indulnak a folyamatok? Mi a válság...