
„Van bennem egy erős drive, ami folyamatosan visz előre” – Bodó Teodóra, a Bosch csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója
A munkában a legfontosabb az igényesség, a felkészültség, az állandó érdeklődés a világ eseményei, a szakmabeli publikációk, a piaci hírek és munkák iránt. Nincs megállás, folyamatosan követni kell, mi történik a mértékadó szakmai műhelyekben – vallja a...

Ageizmustól az ezüst gazdaságig: hogyan bánnak a reklámok a 60+ korosztállyal?

„A legfantasztikusabb, amikor valakiből egy teljesen más karaktert varázsolok” – Bárdosi Ibolya jelmeztervező
Színházi darabok, reklám- és játékfilmek jelmeztervezője, kosztümöse. Olyan sikeres filmekben dolgozott, mint a Liza, a rókatündér, a Kincsem, vagy legutóbb az El a kezekkel a Papámtól!, amelyek látványvilága is magával ragadó.És tényleg színház az egész világIbolya...

Das ist ein Unicum!
Korántsem biztos, hogy a címben szereplő mondat valaha is elhagyta II. József császár és király száját, amikor megkóstolta egyik udvari orvosa, bizonyos Dr. Zwack gyomorerősítőjét, mindenesetre utóbb hatásos reklámnak bizonyult.

Adwerk Ajánló / április, 2022
#Velünk élő történetek #Pécsen a Gasztrohős szakmai díja #Kenneth Branagh meséi

Az elsők
Rovatunkban gondolkodás nélküli, azonnali válaszokat kérünk interjúalanyainktól. Minden az elsőkről – gyorsan és röviden. Ezúttal Várszegi György, a HAB advert kreatív igazgatója igyekezett a lehető legjobban kihasználni az alig egy percet.Adwerk: Első poszter...