fbpx
Kinek van erre energiája?

Kinek van erre energiája?

Sajnos napjainkban reneszánszát éli a címben szereplő jól ismert szlogen, amelyben az egyetlen pozitív dolog; a tudatos és takarékos energiafogyasztás széleskörű elterjedése. Nem volt ez mindig így, holott – mint látjuk – a probléma rendszerfüggetlen

read more
Világokat teremteni – Juhász Dóra, a MOME brand- és kommunikációs igazgatója

Világokat teremteni – Juhász Dóra, a MOME brand- és kommunikációs igazgatója

Intézmények, alkotók és művészi koncepciók láthatóvá tétele. A kreatív iparban dolgozók „fenntarthatósága”. A kulturális marketing szerkezete. Tartalomháló, egyedi formátumok, platformok és tudatosan épített narratívák – mindezekről nem beszélhetnénk ma alkalmasabb szakemberrel, mint Juhász Dórával, a MOME brand- és kommunikációs igazgatójával.

read more
Nemcsak a szeretet ünnepe – 6 megható, ám rendhagyó karácsonyi kampány

Nemcsak a szeretet ünnepe – 6 megható, ám rendhagyó karácsonyi kampány

A karácsony sokak számára nem a felhőtlen ünneplésről szól, hanem épp ellenkezőleg: lehet, hogy épp az egyik legfájdalmasabb időszakot jelenti. A karácsonyi reklámdömping alatt megcsömörlünk a mézes-mázos karácsonyi családi jelenetektől, a szeretet mindenhatóságáról szóló üzenetekkel. Olyan reklámokat mutatunk, amelyek azt üzenik, hogy a karácsony élethelyzettől függően más és mást jelenthet.

read more