
Szabad Európa: a hitelesség ereje – Vovesz Tibor igazgató
A nagymúltú, történelmi médiamárka kortárs, multimédiás platformként két éve van újra jelen magyar nyelvű szolgáltatásaival a hazai piacon. Vovesz Tiborral, a RFE/RL (Radio Free Europe/Radio Liberty) budapesti szerkesztősége, a Szabad Európa igazgatójával...

Kinek van erre energiája?
Sajnos napjainkban reneszánszát éli a címben szereplő jól ismert szlogen, amelyben az egyetlen pozitív dolog; a tudatos és takarékos energiafogyasztás széleskörű elterjedése. Nem volt ez mindig így, holott – mint látjuk – a probléma rendszerfüggetlen

Világokat teremteni – Juhász Dóra, a MOME brand- és kommunikációs igazgatója
Intézmények, alkotók és művészi koncepciók láthatóvá tétele. A kreatív iparban dolgozók „fenntarthatósága”. A kulturális marketing szerkezete. Tartalomháló, egyedi formátumok, platformok és tudatosan épített narratívák – mindezekről nem beszélhetnénk ma alkalmasabb szakemberrel, mint Juhász Dórával, a MOME brand- és kommunikációs igazgatójával.

Nemcsak a szeretet ünnepe – 6 megható, ám rendhagyó karácsonyi kampány
A karácsony sokak számára nem a felhőtlen ünneplésről szól, hanem épp ellenkezőleg: lehet, hogy épp az egyik legfájdalmasabb időszakot jelenti. A karácsonyi reklámdömping alatt megcsömörlünk a mézes-mázos karácsonyi családi jelenetektől, a szeretet mindenhatóságáról szóló üzenetekkel. Olyan reklámokat mutatunk, amelyek azt üzenik, hogy a karácsony élethelyzettől függően más és mást jelenthet.

Eszik, alszik, zenét keres – Bedő Barna, promóvágó, trailerkészítő
Bedő Barna az RTL Magyarország vezető promóvágója és emellett nagyjátékfilmek trailereinek Arany Blende-díjas vágója. Többek közt olyan magyar filmek sikeressé tételében vett részt, mint a Valami Amerika 3., a Post Mortem, a Testről és lélekről, az Űrpiknik, a Toxikoma, vagy a Létezés eufóriája.