2023, a mestersége intelligencia éve – marketingen innen és túl
AI-generált borítókép (Runway ML). Mit mondtunk a gépnek: artificial intelligence computer how it looks from the inside in analogue photo styleNemrégiben jött a hír, miszerint a ChatGPT novemberi debütálása után 40 nappal elérte a 40 millió felhasználót. Tegyük hozzá:...
Nemcsak a szeretet ünnepe – 6 megható, ám rendhagyó karácsonyi kampány
A karácsony sokak számára nem a felhőtlen ünneplésről szól, hanem épp ellenkezőleg: lehet, hogy épp az egyik legfájdalmasabb időszakot jelenti. A karácsonyi reklámdömping alatt megcsömörlünk a mézes-mázos karácsonyi családi jelenetektől, a szeretet mindenhatóságáról szóló üzenetekkel. Olyan reklámokat mutatunk, amelyek azt üzenik, hogy a karácsony élethelyzettől függően más és mást jelenthet.
Katari VB: botrányok, sportwashing, 5 milliárd néző és sok-sok pénz
Példátlanul heves kereszttűzben zajlik a katari labdarúgó-világbajnokság. A feszültségnek pedig szokatlanul hosszú előtörténete van: egészen 2010 óta, sűrű korrupciós botrányok közepette jutottunk el a 2022-es fináléig. Valóban korruptabb ez a VB a korábbiakhoz...
A TikTok felemelkedése és?
Forrás: Solen Feyissa, UnsplashKevésbé polírozott, életszerűbb képi világ, csattanós tartalmak, amikbe könnyű belefeledkezni – közelebb engedjük magunkhoz, mint más alkalmazásokat. Arról, hogy miért vált ilyen népszerűvé a TikTok, megoszlanak a vélemények. Mi tanítjuk...
Reklám és népharag: felelősségvállalás és elszámoltathatóság a social media korában
A mai állapotokkal összehasonlítva húsz évvel ezelőtt inkább egyirányú kommunikáció jellemezte a hirdető márkák és a közönség/fogyasztók kapcsolatát. Csekély lehetősége volt a közegnek visszajelzést adni, és ha volt is, az lassabb volt és minimális hatást fejtett ki....