fbpx
Adatalapú vs intuitív döntéshozatal a reklámszakmában

Adatalapú vs intuitív döntéshozatal a reklámszakmában

A közhiedelemmel ellentétben az intuíció nem egyenlő a megérzéssel, nem is egy spirituális jelenség, sőt nem is veleszületett adottság. De akkor mi az? És egyáltalán, van-e még haszna abban a kommunikációs szakmában, ami gőzerővel halad a teljes adatvezéreltség felé?...

read more
Game of Thrones

Game of Thrones

2020 a Facebooknak sem kegyelmezett: nemzetközi bojkott formálódott ellenük, nemzetállami törekvések indultak a platform szigorúbb szabályozására, Zuckerberg újabb trösztellenes meghallgatásokon vett részt, a The Social Dilemma című film pedig ráirányította a...

read more
Szirénmese: a Starbucks-sztori

Szirénmese: a Starbucks-sztori

Szirén és Starbucks: hogy miről beszélünk? Lehet, hogy még nem vette észre mindenki, de a Starbucks logójában nem egy királylány szerepel, hanem egy szirén. A 70-es években a cég indulásakor készült barna logó az évek során teljesen letisztult és kizöldült. Idén újra...

read more