Westeltől Wales-ig – Két évtizednyi marketing

Westeltől Wales-ig – Két évtizednyi marketing

A 0660-tól a Telekomig sokféle kihívással találkozott Bödör András márkastratéga. Miközben a márkanevek cserélődtek, a telefonok laposodtak és az internet gyorsult, ő is tette a dolgát. Betárcsáztuk a korszakokat és a kihúzott antennáktól eljutottunk az okoswifiig....

read more
Csapatban élek igazán

Csapatban élek igazán

Amikor tavaly nyáron az első Interjút készítettük az induló Adwerk számára, kellemetlen, de megkerülhetetlen mellékkörülményként került szóba a járványhelyzet. Most pedig, amikor már a nyolcadik alanyunkhoz érünk, mi sem természetesebb, minthogy a behajtott...

read more
Érték és üzlet

Érték és üzlet

Februártól új pozícióban folytatja a Sió korábbi ügyvezető igazgatója, Kovács Ágnes. Marad a német cégnél, de a központban, az Eckes-Granini executive boardjában számítanak rá. Azon belül is a marketingért és az innovációért felel. „Az elmúlt év legkomolyabb...

read more
Az érdekessé tevés vonzásában

Az érdekessé tevés vonzásában

Rényi Ádám, kommunikációs főtanácsadó (Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatal)Eltelt egy év, nem is akármilyen Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatóságának vezetésében is. Tavaly januárban vette át az irányítást...

read more