
Westeltől Wales-ig – Két évtizednyi marketing
A 0660-tól a Telekomig sokféle kihívással találkozott Bödör András márkastratéga. Miközben a márkanevek cserélődtek, a telefonok laposodtak és az internet gyorsult, ő is tette a dolgát. Betárcsáztuk a korszakokat és a kihúzott antennáktól eljutottunk az okoswifiig....

Csapatban élek igazán
Amikor tavaly nyáron az első Interjút készítettük az induló Adwerk számára, kellemetlen, de megkerülhetetlen mellékkörülményként került szóba a járványhelyzet. Most pedig, amikor már a nyolcadik alanyunkhoz érünk, mi sem természetesebb, minthogy a behajtott...

Érték és üzlet
Februártól új pozícióban folytatja a Sió korábbi ügyvezető igazgatója, Kovács Ágnes. Marad a német cégnél, de a központban, az Eckes-Granini executive boardjában számítanak rá. Azon belül is a marketingért és az innovációért felel. „Az elmúlt év legkomolyabb...

Az érdekessé tevés vonzásában
Rényi Ádám, kommunikációs főtanácsadó (Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatal)Eltelt egy év, nem is akármilyen Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatal kommunikációs igazgatóságának vezetésében is. Tavaly januárban vette át az irányítást...

Utazás az Oscar körül a Maestrótól a Matches-ig – M. Tóth Géza különleges világa
Amikor hívjuk, épp az Oscar-díjas Frank Mouris emailjére válaszol. Ők ketten eddig ugyan nem ismerték egymást, de M. Tóth Géza Matches című, gyufaszálak mozgatásával készült új animációját látva az amerikai művész azt „matchless-nek”, azaz páratlannak nevezi. Ez jól...