
Hárompontosok minden térfélen – köredzés a MOL kommunikációs igazgatójával
Pantl Péter az a típusú kíváncsi marketingkommunikációs szakember, aki megkeresi az adott téma epicentrumát, és addig nézelődik, kutakodik ott, amíg meg nem érti, hogyan működik az a terület. Amikor 17 év content és média után elért egy jelentős szakmai...

„Egy problémához való hozzáállás is lehet kreatív” – Récsán Gábor, a Müpa értékesítési- és marketing igazgatója
Forrás: MüpaSzenvedélyesen kíváncsi ember, aki számtalan marketinghez kötődő feladatkörben kipróbálta magát, mielőtt a kulturális szcénába érkezett. Azt gondolja, hogy ha valahol, ebben a szektorban kiemelkedően fontos az ügyfélélmény. Ugyan már hét éve a Müpa a...

Hámori Barbara: a modernkori népmesemondó
Szakmailag együtt nőtt fel a magyar kereskedelmi televíziózással, az elmúlt 24 évben kipróbálta szinte minden ágát a szórakoztató műsorszolgáltatásnak, és most úgy érzi végre révbe ért. Hámori Barbarával, az RTL Klubon futó sikeres napi sorozatok (most épp a...

Tíz év fesztivál – Kádár Tamással a Sziget körül
A reklám- és marketing szcénában amolyan forgalommal szembeni pályát megy Kádár Tamás, hiszen a saját vállalkozások felől lépett át az alkalmazotti oldalra, amikor tíz éve a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. cégvezetője lett. Előtte sem volt híján médiás,...

Egy magyar a One Europe élén – Mérő Ádám és a Coca-Cola-sztori
A Coca-Colánál annyira óvatos a nyitás, hogy épp június végére tervezték csak a legelső iroda újbóli, a régi normálisra hasonlító megnyitását Angliában – ha minden jól megy addig. így Mérő Ádámmal, a cég frissen kinevezett, immáron a teljes európai piacért felelős...