
„Üzleti eredményesség és ügyfélelégedettség – ez a kettő számít” – Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója
A magyar telekommunikációs piac egyik legjelentősebb szereplője merész lépésre szánta el magát: a márkaváltásra. Azt, hogy ez a fronton hogyan zajlik, mindannyian észlelhetjük a szembejövő reklámokból: a Yettel megérkezett. De hogyan zajlik ez a munka a...

„A válságok tanítottak” – Hovány Márton újrakezdései
Az egykori gmk-s, maszek világban csiszolódott az üzleti érzéke, közvetlen, céltudatos stílusának köszönhetően pedig a network-je. A budaörsi Mercedes-szalonban jártunkkor épp a kézilabdás Nagy Lászlóval váltjuk a kilincset, később azt is megtudjuk, hogy Hovány Márton...

Akiben örökké forog a film
Fotó: Kramer TamásBergendy Péter filmrendező neve a reklámszakemberek között jóval korábban volt ismert és elismert, mint a moziba járó nagyközönség körében. Negyven éves volt, mikor 2004-ben elkészítette első játékfilmjét, az Állítsátok meg Terézanyut, ám addigra...

SzabóZ, akinek másodszor van meg a hőskor
Fotó: Huszti IstvánSzabó Zoltán együtt nőtt fel a régi Index-szel, újságírói neve, a SzabóZ [ejtsd: ’szabózé’] az olvasók egy egész nemzedéke számára fonódott össze a független, szókimondó újságírással. A közelmúltban két fontos változás is történt az életében. Apa...

Két félidő Liptay Gabriellával a kommunikációs nagypályán
Marketing és kommunikációs szakember, aki szociológus-közgazdásznak indult. Vallja, hogy az ember ott van jól, ahol igazán hasznos tud lenni. Ezt a hitvallását számtalanszor bizonyította már szakmai váltásai során.