
Piac, nem piac – Interjú Kováts Botonddal, az OMV Hungária marketing vezetőjével
Ha 2018 végén volt stabilnak tűnő iparág, amelyre Kováts Botond nyugodt szívvel mondhatott igent, akkor azok között egészen biztosan ott volt az üzemanyag-forgalmazás. Aztán nagyot fordult a világ, mígnem elérkeztünk az ársapkáig. Pillanatfelvétel egy különös...

„Amint elhagytam a biztonságos anyahajót, megnyílt egy másfajta világ” – Ménesi-Bondár Gyöngyvér
Ménesi-Bondár Gyöngyvér jelenleg a világ negyedik legnagyobb stratégiai tanácsadó cégével, az Oliver Wymannal dolgozik senior advisor-ként, de eddigi karrierje jórészt a Shell-hez kötődik. Houston-i otthonában értük el.

Miért nem szeretünk a cyberbiztonságra gondolni? – Kozári István, a Kaspersky globális marketingkommunikációs vezetője
„Mindig is foglalkoztatott az etikus marketing és adathasználat, a hirdetők ebben lévő felelőssége, a közösségi média növekedésének hátulütői” – mondja a Kaspersky, a világ egyik legnagyobb független internetbiztonsági cégének globalis marketingkommunikációs vezetője...

„A reklám a gazdaság barométere” – Somlói Zsolt, a Mindshare magyarországi vezetője
Kíváncsiak voltunk, mit gondol a szakember a mai reklámpiaci helyzetről, és hogy hol tart ma a magyar a médiavalóság a globálishoz képest. Mindeközben arról a 700 darabos kortárs művészeti gyűjteményről is szó lesz, amelyet feleségével, Spengler Katalinnal...

„Van bennem egy erős drive, ami folyamatosan visz előre” – Bodó Teodóra, a Bosch csoport kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója
A munkában a legfontosabb az igényesség, a felkészültség, az állandó érdeklődés a világ eseményei, a szakmabeli publikációk, a piaci hírek és munkák iránt. Nincs megállás, folyamatosan követni kell, mi történik a mértékadó szakmai műhelyekben – vallja a...