
A nyomtatott áramköröktől a svájci bicskaságig – Várszegi György kreatívigazgató
Várszegi György 2021 óta a HAB ad kreatívigazgatója, és bár mindig szeretett rajzolni, mégis csak egy tanulmányi vargabetű után érkezett meg a Képzőművészeti Egyetem grafika szakára. Már a diploma megszerzése előtt is dolgozott reklámügynökségben grafikusként, később...

Karambolok, képek, filmek
Fotó: Spáh DávidGaras Dániel a mára legendássá vált Simó-osztállyal párhuzamos, Kende János által vezetett operatőr osztályban végzett a főiskolán. Ennek is köszönhető, hogy nevét sokan a Simó-osztályban végzett rendezővel, Török Ferenccel közös filmjeiknek...

Király István – vágó „Megtalálni a legjobb ritmust, a legjobb képeket, a legjobb színészi pillanatokat”
Vágóként olyan sikeres magyar produkció létrehozásában vett részt, mint a Valami Amerika, a Kontroll, a Magyar Vándor, vagy a Toxikoma, de az Elemi ösztön 2. részét is ő vágta. Király Istvánnal beszélgettünk, munkáról, szakmáról és az idáig vezető útról. Már...

Erdélyi Róbert – A digitális GYÁR-i munkás
Alapító-tulajdonosa a GYÁR utómunka stúdiónak, ami olyan nagysikerű filmek vizuális effektjeit, digitális trükkjeit jegyzi, mint az Üvegtigris, a Westworld, vagy a 2021-es vadászati kiállításra készített Csodaszarvas image-film.Robi kezdetben maga is a GYÁR „munkása”...

„A legfantasztikusabb, amikor valakiből egy teljesen más karaktert varázsolok” – Bárdosi Ibolya jelmeztervező
Színházi darabok, reklám- és játékfilmek jelmeztervezője, kosztümöse. Olyan sikeres filmekben dolgozott, mint a Liza, a rókatündér, a Kincsem, vagy legutóbb az El a kezekkel a Papámtól!, amelyek látványvilága is magával ragadó.És tényleg színház az egész világIbolya...