
Vetéstől aratásig, fogyasztástól fogyasztásig – Ünnepek a reklámban
„Kiüresedtek az ünnepek”, „Mit is ünneplünk igazából?”, „Eltávolodtunk a hagyományoktól.”, „Az ünnepekkel ma már csak a kereskedők járnak jól.” Az ünnepek az emberi történelemmel egyidősek, mégis keveset tudunk róluk. Honnan erednek, régen vajon valóban „tisztább” volt az ünnep? Ma pedig minden a marketinggépezetről szól?

Gombold újra! – Emlékezetes arculatváltások itthon és külföldön
Forrás: https://dorko.hu/kollekcio/fucsovics-marton Miért dönt egy cég az arculatváltás mellett, mik az előnyei és hátulütői? Kik csinálták jól és mit lehet tőlük tanulni? Az Adwerk Panel pedig újra összeült, hogy hazai márkák megújúlását járja körül. Miért dönt egy...

Egy csepp víz, egy csepp spritz – nyári italaink
Az idei nyár utolsó napsugaraiban sütkérezünk, azonban a jó idő – reményeink szerint – egy ideig még velünk marad, így legkedvesebb nyári italainkat is élvezhetjük még pár hétig. Melyek az utóbbi nyarak sláger nedűi, hogy tört a csúcsra az Aperol Spritz, és mi az a...

Mit iszunk az ásványvízen?
Ásványvíz – az évszázad marketingtrükkje, a nagy marketinglufi, stb. Jól ismerjük ezeket a mondásokat. De ez nem változtat a tényen, hogy palackozott víz a mai napig egy bomba üzlet, és rengeteg márka verseng a vásárlók kegyeiért, profitábilisan. De mit is vesznek...

A remény hal meg utoljára
Pride hónap van, és június 15-én elfogadták Magyarországon a homoszexualitást és pedofíliát egybemosó törvényt, ami ellehetetleníti az LMBTQ emberek ábrázolását, ideértve a reklámokat is. Ezért az Adwerk szerkesztősége szerint jó lenne megmutatni, hogyan fejlődött más...