fbpx
Egy kaptafára (Testvérek között 2.)

Egy kaptafára (Testvérek között 2.)

Adi és Rudi lehetne két rajzfilmfigura neve is, azonban esetünkben két nagymúltú sportcipőgyártó cég tulajdonosait becézték így. A két gyerek folyton versenyzett egymással, amely felnőttkorukban is megmaradt, csak sokkal durvább formában.

read more
Egy szemrevaló 85 éves – a Ray-Ban története

Egy szemrevaló 85 éves – a Ray-Ban története

Ma már egy jó szemüveg nem pusztán a látásunkat segíti, hanem az aktuális divat szerves része, egyszóval: öltöztet. Ez a napszemüveg esetében hatványozottan igaz, amely azontúl, hogy a szemünket védi a Nap káros sugaraitól – legalábbis ez lenne az optimális – vagy elrejti érzelmeinket, egyfajta karaktert ad és szinte nélkülözhetetlen társunkká válik.

read more
Helló, Leó!

Helló, Leó!

Hideg fagylalt vagy egy jégkrém? Még véletlenül sem összekeverendők! Jégkrémet egész évben ehetünk, míg a fagyi erősen szezonális. A statisztikák szerint a hazai fogyasztók mintegy 5 liter jégkrémet esznek évente, amely nem rossz, bár az első helyen álló Új-Zéland 28,5 literes fogyasztásától messze elmarad.

read more
Testvérek között – A Kellog sztori

Testvérek között – A Kellog sztori

Tucatnyi, napjainkban is működő világcég indult családi vállalkozásként, majd vált híressé és sikeressé, amelynek termékei globálisan keresettek. A család lehet áldás és átok is egyben, amely valamilyen formában segítheti egy terv vagy üzleti koncepció megvalósítását.

read more
Das ist ein Unicum!

Das ist ein Unicum!

Korántsem biztos, hogy a címben szereplő mondat valaha is elhagyta II. József császár és király száját, amikor megkóstolta egyik udvari orvosa, bizonyos Dr. Zwack gyomorerősítőjét, mindenesetre utóbb hatásos reklámnak bizonyult.

read more