
Testvérek között – Amikor a túlzás sikerhez vezet
Az ikonikus amerikai autómárka, a Dodge egyik reklámjának – amelyben a nem éppen babaarcú Danny Trejo autókereskedőt alakít – az a szlogenje, hogy „számíts a kiszámíthatatlanra”.

Adwerk Ajánló / november, 2022
#MÁKtájak #Álom luxuskivitelben #Asterisk

Az elsők
Rovatunkban gondolkodás nélküli, azonnali válaszokat kérünk interjúalanyainktól. Minden az elsőkről – gyorsan és röviden. Ezúttal Hesz Tamás, a a Mercedes-Benz Hungária Kft. értékesítési igazgatója igyekezett a lehető legjobban kihasználni az alig egy percet.Adwerk:...

A négy kerék vonzásában
Alig két év és három évtizede dolgozik a cégnél Hesz Tamás, a Mercedes-Benz Hungária Kft. értékesítési igazgatója. Ahogy mondja, kétféle ember létezik: akinek már van Mercedes-e és aki szeretne.

Reklám és népharag: felelősségvállalás és elszámoltathatóság a social media korában
A mai állapotokkal összehasonlítva húsz évvel ezelőtt inkább egyirányú kommunikáció jellemezte a hirdető márkák és a közönség/fogyasztók kapcsolatát. Csekély lehetősége volt a közegnek visszajelzést adni, és ha volt is, az lassabb volt és minimális hatást fejtett ki....

Gyűjt, rögzít, ír – Groszmann Péter DTP operátor
A kreatív reklámügynökségek kulcsfigurái a háttérben dolgozó DTP (Desktop Publishing) operátorok. Ők azok, akik tördelőprogramokban összerakják a plakátokat, kiadványokat, elvégzik, ha szükséges, a szövegmódosításokat, retusálnak, körbevágnak, javítanak, pontosítanak,...