
2023, a mestersége intelligencia éve – marketingen innen és túl
AI-generált borítókép (Runway ML). Mit mondtunk a gépnek: artificial intelligence computer how it looks from the inside in analogue photo styleNemrégiben jött a hír, miszerint a ChatGPT novemberi debütálása után 40 nappal elérte a 40 millió felhasználót. Tegyük hozzá:...

Tessék! Ennyi! – Meg ami közte van
Emlékezünk – Szecsanov MartinJanuár első napján érkezett a sokkoló hír: ötvenöt éves korában elhunyt Szecsanov Martin operatőr, zenész, festő, galerista.A vele készített korábbi interjúnkkal, egy videóklippel, egy reklámfilmjével és egy rövidfilmjével búcsúzunk...

Kinek van erre energiája?
Sajnos napjainkban reneszánszát éli a címben szereplő jól ismert szlogen, amelyben az egyetlen pozitív dolog; a tudatos és takarékos energiafogyasztás széleskörű elterjedése. Nem volt ez mindig így, holott – mint látjuk – a probléma rendszerfüggetlen

Adwerk Ajánló / február, 2023
#Minél abszurdabb #Álmodozva, megkóstolva #Férfibarátság

Világokat teremteni – Juhász Dóra, a MOME brand- és kommunikációs igazgatója
Intézmények, alkotók és művészi koncepciók láthatóvá tétele. A kreatív iparban dolgozók „fenntarthatósága”. A kulturális marketing szerkezete. Tartalomháló, egyedi formátumok, platformok és tudatosan épített narratívák – mindezekről nem beszélhetnénk ma alkalmasabb szakemberrel, mint Juhász Dórával, a MOME brand- és kommunikációs igazgatójával.

Nemcsak a szeretet ünnepe – 6 megható, ám rendhagyó karácsonyi kampány
A karácsony sokak számára nem a felhőtlen ünneplésről szól, hanem épp ellenkezőleg: lehet, hogy épp az egyik legfájdalmasabb időszakot jelenti. A karácsonyi reklámdömping alatt megcsömörlünk a mézes-mázos karácsonyi családi jelenetektől, a szeretet mindenhatóságáról szóló üzenetekkel. Olyan reklámokat mutatunk, amelyek azt üzenik, hogy a karácsony élethelyzettől függően más és mást jelenthet.