
Mit iszunk az ásványvízen?
Ásványvíz – a rosszmájúak azt mondják, az évszázad marketingtrükkje. “A marketingesek rávették az embereket, hogy palackozott csapvizet igyanak, többszörös áron!” A palackozott víz valóban a mai napig egy bomba üzlet, és rengeteg márka verseng a vásárlók kegyeiért. De...

A kép puha paplan – Tóth Evelin Judit operatőr
A budapesti Színház- és Filmművészeti Egyetemen operatőrként végzett Enyedi Ildikó és Máthé Tibor osztályában 2018-ban. Nyert legjobb diák operatőrnek járó oklevelet, forgatott tucatnyi rövidfilmet, videoklipeket, reklámot. Első nagyjátékfilmjét, a Kilakoltatást...

Csak tiszta forrásból
Egy felnőtt ember napi vízigénye átlagosan 2-2,5 liter. Ezt nagyban befolyásolja, hogy milyen formában jutunk az éltető folyadékhoz.

Adwerk Ajánló / május, 2023
#Romokból #Vad Fruttik: Elválaszt #Újra Piknik a Nomádban

Az elsők
Rovatunkban gondolkodás nélküli, azonnali válaszokat kérünk interjúalanyainktól. Minden az elsőkről – gyorsan és röviden. Ezúttal Gács Tamás fotós igyekezett a lehető legjobban kihasználni az alig egy percet.Adwerk: Első poszter a szobád falán? Gács Tamás: Az első...

Post-it-ek 36 millió palack között – Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője
Hogyan változik vajon az az üzenet, amit a pezsgőről érdemes közvetíteni, miként lehet felelősen helytállni az alkohol kommunikációjában, van-e dolga a marketingesnek az edukációval, hogyan fejleszthető az önjutalmazás, léteznek-e hétköznapi...